
Neuromarketing – vejen til dine kunders mentale købeknap
Oftest kommunikerer du ikke ansigt til ansigt med dine potentielle kunder – tværtimod danner de sig højst sandsynligt et indtryk af dig og din virksomhed via din hjemmeside, sociale medier eller på andre kanaler, hvor du ikke er fysisk til stede. Så er du bevidst om, hvad dine potentielle kunder dømmer dig på?
Ved brug af neuromarketing, når du kommunikerer gennem din hjemmesides billeder, tekst og video, sikrer du, at dine kunder forstår, hvilken værdi de opnår ved at vælge netop din virksomhed,
hvilket gør det nemmere for dine kunder at vælge dig frem for din konkurrent.
Hvad er neuromarketing helt præcist?
Neuromarketing er kombinationen af hjerneforskning og marketing, hvor du bruger viden om hvordan menneskehjernen er indrettet og fungerer til at markedsføre dig med størst mulig succes over for dine potentielle kunder.
Det får du viden om:
• Hvordan du skaber en relation til potentielle kunder gennem din hjemmeside
• Hvordan du motiverer en kunde til at kontakte dig
• Hvordan valg af forskellige farver, billeder og tekst fremkalder forskellige følelser
• Hvordan du skal bruge dine kunders behov og præferencer
Om oplægsholderen
Webinaret afholdes i samarbejde med Onmondo – strategi og markedsføring. Underviser er Christel Lindhardt.
Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.
Læs mere om webinaret her
