Få succes online med viden fra vores nye Digitale Værksted

Mette N. Online & IT, Vækstfabrikken Slagelse

Gennem 9 gratis workshops dette efterår og vinter giver vi dig et indblik i mekanismerne bag Google Ads, SEO og hjemmesideopbygning, alt sammen så du kan styrke din digitale tilstedeværelse.  Bag det Digitale Værksted står en række af Vækstfabrikken Slagelses dygtige iværksættere, der deler ud af den nyeste viden og de seneste trends indenfor digitalt salg og marketing.

Du har en hjemmeside, måske en webshop og er på de sociale medier. Men i dag er det ikke nok blot at være til stede online, kendskabet til dit brand, din virksomhed og ikke mindst hvor stor salgssucces du opnår her, afhænger i stigende grad af den indsats du lægger i din digitale tilstedeværelse.

Det kan lyde som en ordentlig mundfuld at give sig i kast med, men der er hjælp at hente lige her i Slagelse Erhvervscenter, hvor vi i tæt samarbejde med dygtige iværksættere fra Vækstfabrikken Slagelse dette efterår og vinter afholder 9 workshops, der giver dig indsigt i de grundlæggende principper bag hjemmesideopbygning, Google Ads og SEO.

Det er ganske gratis at deltage i Vækstfabrikkens Digitale Værksted, og helt i stil med succesen Digitale Torsdage kan man melde sig til samtlige workshops eller plukke lige dem, der passer til dig behov for viden. 
Første workshop er onsdag den 25. september, hvor vi giver en intro til digital markedsføring, lige fra en snak om hjemmesider til sociale medier, målgrupper samt meget mere. Herefter tager forløbet fat på Google Ads for henholdsvis webshops og virksomheder, en introduktion til SEO, herunder tips til hastighedsoptimering samt indhold på hjemmesiden.

Alle kan være med

Du bliver som deltager på Vækstfabrikkens Digitale Værksted ikke ekspert i emnerne, men klædt godt på til dine fremtidige valg af digitale leverandører, tilbud og salgskanaler, alt efter din virksomheds behov og strategi. Du behøver ikke have forudgående kendskab til nogle af emnerne, men det forventes at din virksomhed har en hjemmeside samt en Google konto, såfremt du deltager i workshops om Google Ads.

Det Digitale Værksted henvender sig til iværksættere, virksomhedsejere og medarbejdere, der står for og arbejder med it, kommunikation og markedsføring.

Hvem underviser?

Som nævnt er det iværksættere, der tager dig med ind i den digitale verden og ind bag nogle af Googles mekanismer. De tre undervisere er Casper Andersson fra Adsson, der arbejder med datadrevet analyse og annoncering, Tobias Magnussen fra TurboTobias, der arbejder med hastighedsoptimering af websites samt Lasse Baungaard fra Digitypes, et kreativt bureau, der bl.a. arbejder med online synlighed og branding.

Alt det praktiske

Alle 9 workshops afholdes på onsdage i tidsrummet kl. 16.00-19.00 i Slagelse Erhvervscenters lokaler på Sdr. Stationsvej 26, 1 i Slagelse. Første workshop er 25. september. Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig og kan ske her

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at henvende dig til marketingkonsulent Tanja Lindersgaard på tlf. 29 32 55 30 eller mail: [email protected]

Om skribenten

Mette N.

Del dette indlæg